Strona główna » Jednostki organizacyjne » Referaty, wydziały i stanowiska » Sekretarz Gminy

Sekretarz Gminy

E-mail: sekretarz@pogorzela.pl
Telefon: 65 573 46 20

Do zadań sekretarza należy w szczególności:
1/ zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu w tym nadzorowanie działalności stanowisk pracy
2/ sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w urzędzie
3/ nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych
4/ organizacja przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków
5/ zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowanie przez stanowiska pracy materiałów na posiedzenia komisji, sesje rady
6/ organizacja i koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum
7/ nadzór nad gospodarką mieniem urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonych na pokrycie kosztów jego funkcjonowania
8/ nadzór nad procesem informatyzacji urzędu




Informacje powiązane:

- osoby:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Referaty, wydziały i stanowiska
Autor informacji: Jacek Andraszak
Informację wprowadził: Ewa Mazurek
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2013-01-25