Strona główna » Jednostki organizacyjne » Referaty, wydziały i stanowiska » Stanowisko ds. wdrażania, realizacji i kontroli programów ochrony środowiska

Stanowisko ds. wdrażania, realizacji i kontroli programów ochrony środowiska

E-mail: wpos@pogorzela.pl
Telefon: 655734620

Zadania i obowiązki o charakterze ogólnym:

1.      Pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

2.      Dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym kierunku odpowiedniej inicjatywy.

3.  Terminowe i staranne wykonywanie powierzonych zadań, zgodnie z poleceniem swojego bezpośredniego przełożonego oraz obowiązującymi przepisami.

4.      Przestrzeganie ustalonego w Urzędzie regulaminu pracy, porządku, dyscypliny pracy oraz przepisów o ochronie informacji niejawnych.

5.      Dbanie o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienia i używanie go zgodnie z przeznaczeniem.

6.      Przestrzeganie zasad współżycia społecznego.

7.      Dbanie o wygląd osobisty.

8.      Bezwzględne przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p. poż.

9.      Ponoszenie odpowiedzialności służbowej za wykonywaną pracę.

10.  W razie ewentualnych wątpliwości zgłaszać się bezpośrednio do swojego przełożonego.

11. Wydawanie zezwoleń z zakresu opiniowania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych.

12.  Pracownik ponosi pełną osobistą odpowiedzialność wobec burmistrza, sekretarza za:

-         prawidłową i terminową realizację zadań;

-         sumienną obiektywną kontrolę;

-         sporządzanie wszelkich sprawozdań, informacji itp.;

-         prawidłowe i rzetelne informowanie i załatwianie petentów;

-         kompletowanie, przechowywanie i zdawanie do archiwum zakładowego prowadzonych przez siebie akt;

 

Zadania o charakterze szczegółowym:

1.      Prowadzenie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków i spraw z nią związanych.

2.      Realizacja programu „Czyste Powietrze”.

3.      Realizacja zadań kontrolnych w zakresie emisyjności budynków.

4.      Prowadzenie kontroli zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z właściwym rejestrem.

5.      5.Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy zewnętrznych.

6.      Opracowywanie programów pod kątem pozyskiwania środków z zewnętrznych źródeł finansowania.

7.      Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych.

8.      Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań.

9.      Inne sprawy zlecone przez Burmistrza i Sekretarza gminy.




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Referaty, wydziały i stanowiska
Autor informacji: Jacek Pogorzela
Informację wprowadził: Jacek Pogorzela
Opublikowany dnia: 2024-01-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-11-06
Ilość zmian wpisu: 2 - pokaż poprzednie wersje