» Stanowisko ds. obsługi rady gminy, organów samorządu i promocji gminy
Do zadań stanowiska ds. obsługi rady gminy, organów samorządu i promocji gminy należy w szczególnosci:
1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie
Referatami i stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał
Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady
tych organów,
2) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Gminy i jej
komisje,
3) przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i
od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej
komisji,
5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z
przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji
i Burmistrza,
6) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań.
7) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i
jej komisji,
8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych
przez radnych,
9) organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady nie
będących radnymi,
10) współpraca z sołtysami
11) promocja gminy.