OŚ.6220.09.3.2024

OBWIESZCZENIE
Zawiadomienie o zebranych dowodach i materiałach sprawy przed wydaniem decyzji


          Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024r. poz. 572), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Budowa zespołu elektrowni fotowoltaicznych o łącznej mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną z możliwością instalacji kontenerowych magazynów energii o łącznej mocy do 6 MW, planowanej do realizacji na dz.nr ewid. 205, 209 i 221 obręb Gumienice.

          Zawiadamiam Strony postępowania:
- o postanowieniu Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu znak WOO-IV.4220.1023.2024.SK.1 z dnia 02.09.2024r wyrażającym opinię, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz wskazującym na zawarcie w decyzji uwzględnionych przez organ warunków i wymagań (data wpływu 03.09.2024r.)
- o opinii Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Lesznie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko oraz wskazującej na zawarcie w decyzji uwzględnionych przez organ wymagań -opinia znak WR.ZZŚ.2.4901.169.2024.OS z dnia 23.08.2024r. (data wpływu 28.08.2024r.)
- o pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gostyniu znak ON-NS.9011.2.26.2024 z dnia 30.08.2024r.
- o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w terminie 7 dni od daty obwieszczenia niniejszego zawiadomienia.

          Zainteresowane strony mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w siedzibie Organu tj. Urzędu Miejskiego w Pogorzeli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem prowadzącym postępowanie pod nr tel. 65 57 34 620. Wnioski oraz uwagi w przedmiotowej sprawie można składać do Burmistrz Pogorzeli na piśmie na adres Urzędu (Urząd Miejski w Pogorzeli, ul. Rynek 1, 63-860 Pogorzela), na e-mail um@pogorzela.pl lub faxem na nr 65 57 34 620. Więcej informacji uzyskać można pod numerem telefonu: 65 57 34 620, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00.


          Z uwagi na to, że liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2018r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112) oraz art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej następuje w formie publicznego obwieszczenia na okres 14 dni poprzez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pogorzeli oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pogorzeli, na tablicy ogłoszeń w sołectwie Gumienice oraz w siedzibie Nadleśnictwa Piaski

          Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez:
- udostępnienie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej tut. urzędu
- w sposób zwyczajowo przyjęty, na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. urzędu
- w gablocie ogłoszeń w sołectwie Gumienice
- w siedzibie Nadleśnictwa Piaski.



Sprawę prowadzi Anna Fahner, tel. 65 57 34 620