Sporządzenie aktu zgonu


I. Wymagane dokumenty:1. Karta zgonu wydana przez lekarza lub szpital.
2. Dokument torzsamości osoby zmarłej.
3. Książeczka wojskowa (jeśli posiadał).
4. Dokument współmałżonka osoby zmarłej (jeśli posiadał).
5. Do wglądu dokument stwierdzajacy tożsamość osoby zgłaszającej zgon.

II. Opłaty:Zgłoszenie zgonu i 3 odpisy aktu zgonu są bezpłatne.

III. Termin załatwienia sprawy:Od ręki.

IV. Tryb odwoławczy:Nie przewiduje się.

V. Uwagi:Zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu, a w razie choroby zakaźnej w ciągu 24 godzin.






Autor informacji: Jacek Andraszak
Informację wprowadził: 4
Opublikowany dnia: 2003-09-02
Wprowadzony do BIP dnia: 2003-09-02
Zmian: 0




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.











Valid XHTML 1.0 Transitional